talambar

بنام خدا در یک روز عالی همراهی کردن همکارم به اتفاق خواهرزده اش برایم فرصتی بود تا از طبیعت زیبای جنگل های ناهارخوران بی نسیب نباشم. مسیر نسبتا کوتاه و گل گشتی بود. و تا قبل از ظهر برگشتیم خانه. در مرز پنجاه سالگی به این نتیجه رسیدم که عدالت خداوند talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 149 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 8:17

بنام خدا  به همت یکی از کوهنوردان شهرستان علی آباد (خانم سمیعی) برنامه قله چلچلی اجرا گردید. یکی از مسیرهای اصلی جهت صعود به قله چلچلی از روستای چجا است. روستای چجا در دهنه محمدآباد در فاصله 25 کیلومتری شهرستان علی آباد واقع شده است. این روستا که یک talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 8:17

بنام خدا مجن یکی از شهرهای استان سمنان است که در فاصله حدود 25 کیلومتری شمال شهرستان شاهرود واقع شده است. این شهر با داشتن اقلیم کوهستانی از جاذبه های زیادی برخوردار است. وجود باغات و مزارع کشاورزی برای هر گردشگری بسیار دیدنی خواهد بود. یکی از جاذبه های مهم آن آبشار بسیار زیبا است که در فاصله حدود 8 کیلومتری شهر واقع شده است. من به اتفاق خانواده شرایطی فراهم شده تا از این منظره زیبا بازدیدی داشته talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 8:26

بنام خدا جنگل گلستان یکی از مهمترین پارک های جنگلی کشور است. این اهمیت از چند جهت می تواند باشد که مهمترین آن به نظر من اکوتون بودن آن است. اکوتون مرز بین چند اکوسیستم که با هم وپژگی های مشترکی دارند است. وجود چنین مناطقی یک تنوع گیاهی و جانوری زیادی را به منطقه می دهد. یکی از جاذبه های پارک جنگلی گلستان موزه حیات وحش آن است. این موزه بعد از گذر از پلیس راه در ابتدای شروع جنگل سمت راست واقع شده talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 8:26

بنام خدا سالها انتظار داشتم کلات نادری را از نزدیک ببینم. تا اینکه در روزهای اخیر عزم سفر به مشهد را نمودم. به اتفاق خانواده در یک برنامه چهار روزه به سمت مشهد راه افتادیم. پس از بازدید از موزه جنگل گلستان شب را در مهمانسرای جهاد کشاورزی شهرستان شیروان ماندیم. صبح به سمت قوچان و سپس درگز راه افتادیم. مسیری حدود 130 کیلومتری از قوچان تا درگز، مسیری کوهستانی با گردنه های زیاد، با اینکه اواخر شهریور talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 8:26

بنام خدا  فرصتی پیش آمد سه هفته پشت سر هم سه شنبه با کمی تاخیر همراه گروه باشم. هر سه بار تغریبا مسیری مشابه بود. بودن در کنار دوستان نعمتی است که باید غنیمت شمرد. هیچ عاملی نمی تواند مانع این رفاقت و دوستی ها گردد. طبیعت زیبا و دوستان خوب را هیچ وقت نمی توان فراموش کرد حتی اگر سال ها از شما دور شده باشند. بیا تا قدر یک دیگر بدانیم                   که تا ناگه ز یک دیگر نمانیم چو مؤ talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 8:26

درباره وبلاگ

به منظور ثبت خاطرات کوهنوردی ,تبادل تجربیات , معرفی ارتفاعات و مناطق دیدنی و ترویج ورزش مفرح کوهنوردی این وبلاگ را به نمایش گذاشتم. منتظر نظرات دوستان هستم.